اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۵۹۱

شهباززاده به دنبال تکرار خاطرات خوش یادگار

شهباززاده به دنبال تکرار خاطرات خوش یادگار
مهاجم نیمکت نشین استقلال خاطرات خوبی از حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز دارد.
۱۴:۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

یکی از ماندگارترین روزهای حضور شهباززاده در استقلال به اولین روز دی ماه سال 1394 باز می گردد که مهاجم اول آبی ها در جام حذفی موفق شد با دبل در ورزشگاه یادگارامام تبریز استقلال را به فینال این مسابقات برساند.

 

شهباززاده در تیم تحت هدایت مظلومی در روزی که عملکرد فوق العاده ای برابر تراکتورسازی داشت، هر دو گل آبی ها را در ورزشگاه برفی یادگار به ثمر رساند تا آبی های تهرانی در آستانه کسب یک جام قرار بگیرند. شهباززاده در همان فصل و در دیدار برگشت نیز برای آبی ها گلزنی کرد تا با 3 گل برابر تراکتور، خاطرات خوبی از دیدار با این تیم داشته باشد.

 

مهاجم ذخیره آبی های تهرانی در بازگشت دوباره به استقلال و البته بازگشت به تمرینات این تیم بعد از دو هفته غیبت در دیدار با تراکتورسازی شانسی برای حضور در ترکیب ابتدایی ندارد؛ اما این احتمال وجود دارد تا بر اساس جریانات بازی دقایقی برای حضور در زمین مسابقه فرصت داشته باشد. شهباززاده که انگیزه های زیادی برای درخشش در ترکیب آبی پوشان و اثبات خود به شفر قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را دارد، امیدوار است تا باز هم در ورزشگاه یادگار امام خاطرات خوب خود را تکرار کند و بتواند پایه گذار برد مهمی برای آبی های تهرانی در یک دیدار خارج از خانه باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین